شیخ ویسی: استقلال خوزستان پیشنهادی به من نداده است/ حاضرم خانه نشین شوم اما به تمرین نفت نروم

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران ضمن اشاره به این که انگیزه ای برای شرکت کردن در تمرینات این تیم ندارد، گفت: مسئولان استقلال خوزستان  صحبتی با من درباره رفتنم به این تیم نداشته اند.

شیخ ویسی: استقلال خوزستان پیشنهادی به من نداده است/ حاضرم خانه نشین شوم اما به تمرین نفت نروموحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: این باشگاه قبل از شروع فصل با من صحبت کرد اما در حال حاضر با وجود احترامی که برای پورموسوی، پورکیانی و بختیاری زاده قائل هستم باید بگویم هیچ پیشنهادی از استقلال خوزستان ندارم. 

وی درباره احتمال مذاکره مسئولان استقلال خوزستان با باشگاه نفت گفت: استقلال خوزستان مجموعه ای حرفه ای دارد و همین که آن ها در ابتدای فصل برای گرفتن رضایت نامه من تلاش کردند، برایم ارزش دارد. در مورد این موضوع باید بگویم اگر مسئولان  باشگاه استقلال خوزستان با نفت مذاکره کرده اند، رضایت من هم شرط است و باید با خودم هم صحبت کنند.

شیخ ویسی درباره شرکت نکردن در تمرینات نفت توضیح داد: در شرایط کنونی حاضرم در خانه بنشینم اما در تمرینات نفت شرکت نکنم. در روزهای آتی برای پیگیری مطالبات و گرفتن رضایت نامه ام به باشگاه نفت می روم و امیدوارم که مسئولان باشگاه بدون هیچ مشکلی وضعیتم را مشخص کنند.

وی ادامه داد: سه سال در نفت بازی کردم اما باشگاه نفت در این سه سال هیچ کمکی از لحاظ مالی و  فوتبالی به من نکرده است. در روزهایی که بهترین عملکردم را داشتم بدون هیچ توجیهی از ترکیب کنار می رفتم. 

دروازه بان نفت تهران درباره این که آیا ثابت بازی نکردنش دلیل این تصمیم است یا خیر، اظهار کرد: من تا میانه های فصل گذشته در ترکیب اصلی نفت و پس از آن ذخیره دروازه بان تیم ملی و کنونی پرسپولیس بودم و عملکرد مثبت هم مشخص است. میلاد فراهانی یک هفته قبل از شروع بازی ها به تیم ما آمد و با تشخیص کادرفنی به دروازه بان اصلی تبدیل شد. هیچ مشکلی با این موضوع ندارم چرا که  وی از دوستان من است اما شاید من کم طاقت شده ام و صبر روی نیمکت نشستن را از  دست داده ام. به هر حال دیگر نمی توانم در نفت بمانم.

وی درباره صحبت کردن با علی دایی درباره این تصمیم خود اظهار کرد: علی دایی 10 سال پیش برای اولین بار در لیگ برتر به من بازی داد و من دستش را می بوسم. اما امیدوارم با جدایی من از نفت موافقت کند.

دروازه بان سابق تیم های سایپا و فجر سپاسی در پایان خاطر نشان کرد:  من به پولم نیاز دارم و از مسئولان این باشگاه می خواهم همان طور که به برخی ها پول داده اند، مطالبات من را هم پرداخت کنند. کاری به این ندارم که سند مالکیت باشگاه نفت به نام شرکت بهنام پیشرو نخورده است. مسئولان باشگاه 40 روز است که برای پرداخت پولم امروز و فردا می کنند دست کم رضایت نامه ام را صادر کنند. البته در این 2 روزی که به تمرین نرفتم فکرم آزاد شده و به آرامش رسیده ام.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار