آبادان؛

لزوم ارائه خدمات بهتر از اربعین سال گذشته در موکب امیدیه

جلسه ستاد برگزاری اربعین حسینی در امیدیه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس ستاد عتبات عالیات امیدیه در جلسه ستاد برگزاری اربعین حسینی  بر ارائه خدمات بهتر از سال گذشته به زائران اربعین حسینی در اربعین امسال توسط موکب‌های این شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه ، مواردی در رابطه با برپایی هرچه باشکوه‌تر موکب اربعین حسینی شهرستان امیدیه در مرز شلمچه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قاسم حیدری ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در اربعین حسینی سال گذشته به‌ویژه در موکب اربعین حسینی شهرستان امیدیه در مرز شلمچه گفت: سال گذشته که نخستین سال برپایی موک شهرستان‌های استان در مرز شلمچه برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی بود موکب امیدیه توانست به‌عنوان یکی از اولین موکب‌ها از لحاظ خدمات‌دهی بهتر معرفی شود.

وی افزود: این مهم علاوه بر افتخار برای مردم امیدیه، بر تلاش بیشتر برای برپایی موکبی بهتر از سال گذشته می افزاید.

رئیس ستاد عتبات عالیات امیدیه گفت: شهروندان امیدیه‌ای می‌توانند نذورات خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ستاد عتبات عالیات امیدیه و یا به ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان که در سایت این ستاد قرار دارد و همچنین در سطح شهرستان به‌صورت تابلوهای شهری نصب شده است مراجعه کنند و در این رابطه اقدام کنند.

وی گفت: علاوه بر راه‌های ذکر شده؛ شهروندان می‌توانند به شعب بانک ملی مراجعه کرده و به شماره حساب این ستاد 0110390825004 و شماره کارت 6037997242223734 مبالغ نذوراتی خویش را واریز کنند.

حیدری افزود: با تأکیدات فرماندار شهرستان و همچنین افتخار آفرینی موکب امیدیه در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی، تلاش خواهیم کرد تا در اربعین حسینی سال‌جاری بتوانیم افتخار ارائه بهترین خدمات را به زائران داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.