تلاش گروه‌های تروریستی برای ایجاد باریکه در جنوب حلب، شکست خورد

باریکه‌ای که گروه‌های تروریستی در سوریه با دادن تلفات سنگین در راموسه در جنوب حلب ایجاد کردند، عملا نتیجه‌ای برای آن‌ها نداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا پاشا خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: باریکه‌ای که (گروه تروریستی) جیش‌الفتح در راموسه در جنوب غرب حلب گشوده‌اند، در اکثر اوقات تقریبا بسته است. ارتش سوریه و همپیمانانش، روزنه ایجاد شده از سوی این گروه را بسته‌اند. عبور از این روزنه فقط در زمان‌های کوتاهی امکان پذیر است.

المیادین در ادامه گزارش داد: ارتش سوریه به گلوله باران خطوط امدادرسانی گروه‌های مسلح به ویژه در مناطق خلصه، خان طومان و سراقب در حومه حلب و ادلب ادامه داد.

اتاق عملیات جیش‌الفتح نیز ضمن تایید عملیات نیروهای سوری، اعلام کرد ارتش سوریه و همپیمانانش از وضع دفاعی، به حمله روی آورده‌اند.

همچنین حملات هوایی به مواضع گروه‌های مسلح در جبهه جنوبی و غربی در مناطق راموسه، دانشکده هوایی، دانشکده توپخانه و دانشکده امور تسلیحات، شرفه، راشدین، منصوره، خان طومان، جمعیة الزهراء و ضهره عبد ربه ادامه یافت.

جنگنده‌های سوری مواضع گروه‌های مسلح را در معرة الارتیق، کفرحمرا، عندان و حریتان هدف قرار دادند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
نیروهای مسلح سوری هم عقل درستی ندارند اونا باید اجازه عبور کنترل شده به دشمن بدن و در جای دیگر در محل مناسبی اونارو نابود کنن
والله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
حملات هوایی بیفایده است . زمینی عمل
کنید .
آخرین اخبار