سیستان وبلوچستان

اولویت مهم دولت توزیع عادلانه اعتبارات دراستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع عادلانه اعتبارات در سیستان و بلوچستان اولویت مهم دولت وبا حساسیت ویژه ای انجام می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛غلامرضا مالکی دردیدار بانماینده خاش  گفت: بر حسب نیازها و ظرفیتها و ضرورتها اعتبارات در مناطق و شهرهای استان توزیع می شود زیرا نگاه دولت بر این است که خدمات شایسته ای در استان ارائه شود تا هم مردم ما در حوزه سیستان و بلوچستان از برکات خدمات بهره مند شوند.

وی ادامه داد:با تلاش و همت و پیگیری های استاندار و سایر مسئولان و نگاه ویژه دولت برنامه های خوبی برای توسعه استان در ابعاد مختلف آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه گفت: انتظار است عدالت در تخصیص اعتبارات برای هر شهرستان و بخش های استان بصورت کامل و دقیق رعایت شود.

کرد افزود: بودجه و اعتبارات در مرحله نخست باید به پروژه ها و طرح های نیمه تمام اختصاص یابد تا به سرانجام برسند زیرا طرحهایی مانند انتقال آب به خاش، جاده روتک، دو بانده کردن جاده خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و چندین طرح و پروژه دیگر در سرتاسر حوزه انتخابیه نیازمند توجه ویژه دولت است.

کرد گفت: صنایع و فرآوری گیاهان دارویی و ادویه ای، ایجاد سردخانه برای محصولات کشاورزی همچون خرما و غیره بصورت کامل و جامع برای کل حوزه انتخاببه شهرستان خاش و بخش های مرکزی و ایرندگان و نوک آباد و شهرستان میرجاوه و بخش های مرکزی و ریگ ملک و لادیز و بخش های کورین و نصرت آباد بصورت جداگانه در تمامی شاخص های مذکور اعتبار نیاز دارند که دولت باید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید پیش قدم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار