شیراز؛

اعلام میزان اعتبارات سهمیه در جهرم

میزان اعتبارات سهمیه جهرم بیش از 59 میلیارد اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرماندار ویژه جهرم گفت: میزان سهمیه شهرستان جهرم از اعتبارات سال 95 بیش از 59 میلیارد ریال از محل تملک و دارایی به جهرم تعلق گرفت.
علیرضا صحرائیان با بیان اینکه مجموع اعتبارات نفت ‌و گاز و تملک دارایی شهرستان جهرم در سال  95 معادل 76 میلیارد و 761 میلیون ریال است، افزود: از این  میزان اعتبارات ابلاغ شده به شهرستان جهرم از محل تملک دارایی 59 میلیارد و 406 ریال و از محل دو درصد نفت ‌و گاز  17 میلیارد و 355 میلیون ریال تعیین شده است.
وی ادامه داد: به دلیل وجود محدودیت های قانونی از توزیع اعتبارات نفت و گاز در این دو بخش معذور هستیم.
صحراییان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده  مسئولین قول دادند درسال آماری 95 ودرکانون برنامه ششم توسعه موضوع این موضوع اصلاح شود.
وی بااشاره به اینکه تبدیل شدن بخش محروم به برخوردار مشکلات عدیده ای را درپی خواهد داشت افزود: در دو بخش  خفر و مرکزی جهرم  با تانکر آب رسانی می شود و مدارس وضعیت مناسبی ندارند که دراین راستا درحق جهرم جفا شده و محدود بودن میزان اعتبارات اجازه پاسخگویی به توقعات مردم دراین دو بخش را به ما نمی دهد.
فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: در میزان اعتبارات تملک ودارایی اختصاص یافته به شهرستان هیچ گونه جابه جایی امکان پذیر نیست و دستگاه های اجرایی به میزان اعتبارات تعیین شده دریافت می کنند.
انتهای پیام/ر





برچسب ها: اعلام ، میزان ، اعتبار ، سهمیه ، جهرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار