گفتگوی رئیس هیئت حشدالشعبی عراق با نماینده آمریکا در ائتلاف بین‌المللی

رئیس هیئت حشدالشعبی عراق با فرستاده آمریکا در ائتلاف بین‌المللی، درباره نبرد آزادسازی موصل گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، فالح فیاض، مشاور امنیت ملی و رئیس هیئت حشد الشعبی (نیروهای مردمی) عراق، با برت مک‌گورک، نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی، در بغداد دیدار کرد و درباره آخرین تحولات نبرد موصل و آمادگی‌های فعلی برای آزادسازی این منطقه از دست تروریست‌های داعش بحث و تبادل نظر کردند.

دفتر رسانه‌ای مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد: فیاض با مک‌گورک در بغداد دیدار و با وی تحولات سیاسی و امنیتی و آخرین آمادگی‌ها برای نبرد آزاد سازی موصل و همچنین راه‌های تقویت روابط دوجانبه و همکاری مشترک میان دو کشور را بررسی کرد.

از سوی دیگر، ائتلاف بین‌المللی در روز گذشته 12 بار به مناطق موصل، قیاره، رمادی و سلطان عبدالله  در عراق حمله هوایی کرد  و خودروها، مقرها، سکوهای پرتاب موشک ، ماشین‌های بمب‌گذاری شده و انبار تسلیحات تروریست‌های داعش را مورد هدف قرار داد.

در حملات هوایی  روز گذشته جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به  موصل عراق نیز 9  نفر از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.

 به گفته منابع محلی عراق، جنگنده‌های ائتلاف با گلوله باران دو خودرو در جنوب موصل، صدام حسین یاسین و وسام حدید، ملقب به " جلاد داعشی،"دو نفر از سرکردگان داعش، را به همراه  چند نفر از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رساندند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار