سروری:

نياز جامعه به ايجاد نشاط، جهت گيري فرهنگي و اجتماعي مسئولان را مشخص می کند

عضو شورای شهر تهران معتقد است که نياز جامعه به ايجاد نشاط در مناسبت هاي مذهبي و ملي كشور و نيازهاي مختلف شهروندان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، جهت گيري مسئولان را بيش از پيش مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری در اینستاگرام خود نوشت: «جامعه به ايجاد نشاط و فرح در مناسبتهاي مذهبي و ملي كشور نياز دارد. حال و هواي اين روزهاي تهران عوض شده است.

تهران در دهه كرامت مزين به نام مبارك علي ابن موسي الرضا علیه السلام امام رئوف و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه (س) است.

استفاده بجا از تصاویر خاص با پیش زمینه حرم حضرت امام رضا علیه السلام و بهره گيري از هنر، باعث تلطیف فضای فرهنگی و معنوی پایتخت شده تا حس آرامش به شهروندان تهراني منتقل شود.

قطعا چنین اقداماتی توسعه سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و از سويي بايد میزان مشارکت مردم برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی را افزایش داد.

نياز جامعه به ايجاد نشاط و فرح در مناسبت هاي مذهبي و ملي كشور و نيازهاي مختلف شهروندان به ويژه جوانان و نوجوانان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، جهت گيري فرهنگي و اجتماعي مسئولان دولتي و شهرداري تهران را بيش از پيش مشخص مي نمايد.
اينچنين فعاليت هاي هوشمندانه مذهبي در سطح شهر تهران فضاي آرام و معنوي را براي مردم ايجاد كرده است.

اميد است اين رويه سازمان زيبا سازي شهرداري تهران با استفاده از ابزارها و مدلهاي جديد تبليغات شهري در فعاليتهاي فرهنگي شهر و استفاده گسترده تر از امكانات محيطي شهر در مناسبتهاي بعدي نيز بهتر از گذشته تكرار شود.»

نياز جامعه به ايجاد نشاط، جهت گيري فرهنگي و اجتماعي مسئولان را مشخص می کند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
بله نشاط خوبه... اینو به اون کسایی بگید که خودشونو محق میدونن و برای مردم تصمیم میگیرن و میگن توی شهر ما کنسرت برگزار نکنید.... یکی دوست داره میره کنسرت و یکی دوست نداره نمیره .. این داستان در اصل نظام حل شده ... حالا قرار نیست هرکسی خوشش نمیاد بیاد فتوا صادر کنه...
آخرین اخبار