مغاری :برگزاری نخستین دوره مسابقات بهکاپ ساحلی کشور

دبیر انجمن بهکاپ گفت : اولین دوره مسابقات بهکاپ ساحلی به میزبانی محمود آباد برگزار می شود.

عباس مغاری در گفتگو خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانکشور درباره مسابقات بهکاپ ساحلی بیان کرد : اولین دوره  مسابقات بهکاپ ساحلی به میزبانی محمود آباد 28 مردادماه برگزار می شود که تاکنون برای شرکت در این رقابت ها 9 استان شرکت کردند ، انتظار می رود تا زمان پایان زمان برای ثبت نام مسابقات برتعداد استان های شرکت کننده افزوده شود.

وی افزود:این رقابت ها برای مسابقات کشوری و لیگ باشگاهی است که در دوبخش آقایان وبانوان انجام می شود و 24 مدال در این دوره از رقابت ها توزیع می شود.

دبیر انجمن بهکاپ گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از مسابقات بهکاپ ساحلی شده و امیدوارم این رقابت ها فرصتی برای تیم ملی باشد تا چهره ها و استعداد های جدید به تیم ملی اضافه شوند.

وی افزود:ورزش بهکاپ حدود 4 سال است که به ایران آمده و دارای فدراسیون جهانی است، در تدارک هستیم تا اولین دوره مسابقات بین المللی را سال آینده در ایران برگزار کنیم .

مغاری گفت : بهکاپ از زیر شاخه های گلف محسوب می شود  و حمایت مالی خوبی از این ورزش صورت نمی گیرد اما فدراسیون در چند سال اخیر کمک های بسیاری برای برای توسعه این ورزش انجام داده است .

دبیر انجمن بهکاپ گفت: این رشته ورزش کم هزینه ای است اما استعداد زیادی در این رشته وجود دارد و معتقدم اگر یک دهم هزینه ای که برای ورزش هایی مثل فوتبال می شود به بهکاپ هم توجه کنند،  قطعا موفق خواهیم شد حتی در رقابت های بین المللی می توانیم مقام کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار