اهواز؛

پیشرفت عملکرددولت در دستگاه های اجرایی

فرماندار شهرستان شوش ازپیشرفت عملکرددولت باوجودکمبود اعتبار وتحریم خبرداد.

پیشرفت عملکرددولت در دستگاه های اجرایی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز رضا نجاتی گفت: عملکرد دولت با وجود کمبود اعتبار و تحریم با پیشرفت قابل قبولی همراه بوده که باید به صورت منصفانه به مردم اطلاع رسانی شود.

وی  در دومین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بیان  داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد دولت مردان می باشد.

نجاتی افزود: در این مدت از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان شوش انتظار می رود عملکرد دستگاه های تابعه را به مردم اطلاع رسانی کنند و در این راستا باید از ظرفیت خوب رسانه ها برای بیان عملکرد دولت استفاده کرد.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد : منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامی است، و این 2 بزرگوار الگوی مدیریتی دولت مردانی هستند که می خواهند در مسیر نظام و ارزش های اسلامی گام بردارند .

 وی ادامه داد: دشمن در اوایل انقلاب با ذهنیت ضربه به نظام اسلامی و با ترور شهیدان رجایی و باهنر خیال می کرد که انقلاب را زمین گیر می کند ولی خون این شهیدان درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و موجب پیدایش هزاران باهنر و رجایی شد.

 نجاتی خواستار حضور مستمر مسئولان بین مردم شد و بیان داشت :حضور مسئولان بین مردم و دیدار چهره به چهره آنان باید ملموس و اثر گذار باشد.

فرماندار شوش درپایان از تشکیل چهار کمیته فرهنگی ، برگزاری مراسم ، تبلیغ و اطلاع رسانی و کمیته افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان شوش خبر داد و گفت:اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی ، دیدار با خانواده شهدای کارمند ، غبارروبی مزار شهدا ،دیدار با امام جمعه و تجلیل از کارمندان نمونه مهمترین برنامه های هفته دولت در شوش می باشد .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.