کرمان؛

راه اندازی دبیرخانه کنترل ونظارت اقتصادمقاومتی

استاندار کرمان از راه اندازی دبیرخانه یا اتاق کنترل ونظارت براقتصادمقاومتی طی روزهای آینده در استان کرمان خبرداد.

راه اندازی دبیرخانه کنترل ونظارت اقتصادمقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی با اشاره به اینکه رشد 2.8درصد را در اقتصاد مقاومتی به صرفه جویی مربوط می دانیم گفت: دستگاهها تلاش کنند صرفه جویی را در تمام حوزه های کاری خود وارد کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از مرحله نرم افزاری اقتصاد مقاومتی خارج شدیم وفعالیت ها جدی شده است ،دبیرخانه کنترل ونظارت براقتصاد مقاومتی را باکمک دوستان در اداره مدیریت وبرنامه ریزی استان راه اندازی خواهیم کرد.

نماینده دولت در کرمان اظهار کرد: با فعالیت دفتر مانیتورینگ نظارت براقتصادمقاومتی در تمام استان امکان کنترل ونظارت بروی کار از مرکز استان امکان پذیر است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه نباید به اختلافات منطقه ای دامن بزنیم ، گفت: روز اول که داعش ایجاد شد موضوع شیعه وسنی را علم کرده و آتش فتنه را ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: نباید در کرمان و یا کشور دنبال این باشیم که به این گونه اختلافات دامن بزنیم و با بی تدبیری اختلافاتی را ایجاد کنیم.

رزم حسینی افزود:استان کرمان استنی  یکپارچه است ونگاه  متوازن در استان وجود دارد وسعی در ایجاد عدالت در تمام بخش های استان داریم.

 استاندار کرمان  گفت: دستگاه قضائی دادستان های ما در استان تلاش زیادی برای رونق امنیت وایجاد امنیت در استان داشتند .

وی به دیدار مردمی عده ای از کرمانیها با رهبر انقلاب اشاره کرد وافزود: سعی  می کنیم دیدارهای مردمی با رهبر را همه ساله پیگیر باشیم.

وی از زهرا نعمتی به عنوان نمونه ورزشی یاد کرد وگفت: هرچند وی در المپیک موفق نبود ولی همین که نشسته توانست با تمام افراد ایستاده ای که ادعای رفتن به المپیک را داشتند رقابت کند جای توجه دارد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.