شیراز؛

برخورد جدی با چای‌ خانه ‌های متخلف در شیراز

به دنبال راه‌ کار هایی هستیم که با چای‌ خانه ‌های متخلف برخورد کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی حیدری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز گفت: یکی از اهداف ما در فرمانداری ایجاد بستر سلامت شهروندان شیراز و بحث مبارزه با توزیع دخانیات در سطح این شهر است.
وی افزود: زمانی که بحث از توزیع دخانیات می‌شود، طیف گوناگونی از مواد مخدر و کانال‌ های توزیع را در بر می‌گیرد که به دنبال کنترل توزیع قلیان در سطح شهر به ‌‌ویژه در چای ‌خانه‌ ها هستیم.
حیدری ادامه داد: امروز عرضه قلیان در سطح چای‌خانه ‌ها به ‌عنوان یک امر درآمد زا سبب شده است که این پدیده شوم رو به گسترش بگذارد و سبب نگرانی مسؤلین شهر ازجمله فرمانداری شیراز شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز بیان کرد: با ایجاد هم ‌افزایی بین مسؤلین شهر شیراز با پدیده توزیع قلیان مقابله کنیم که در این میان با اتاق اصناف استان فارس، اداره اماکن این استان، مراکز بهداشت و دستگاه‌های قضایی ارتباط تنگاتنگی داریم.
وی اضافه کرد: فرمانداری شیراز قصد دارد با همکاری دستگاه ‌های قضایی و تشکیل پرونده برای اماکن و افرادی که در گذشته با آن‌ ها برخورد شده است اما دوباره به تخلف خود ادامه می‌ دهند با پدیده توزیع قلیان برخورد جدی‌ تری داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز تصریح کرد: مسؤلین مربوطه باید به دنبال ایجاد شغل‌هایی باشند که تأثیرات اجتماعی مفیدی داشته باشد و جوانان شیراز با اشتغال در این حرفه‌ها زمینه تعالی خود و شهر را فراهم کنند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: برخورد ، جدی ، چایخانه ، متخلف ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.