ترامپ: دشمن اصلی من رسانه ها هستند نه کلینتون

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا اعلام کرد رقیب حقیقی وی رسانه ها هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «هیل»، دونالد ترامپ روز شنبه در یک گردهمایی در فیرفیلد در ایالت کنتیکت اظهار کرد: « در واقع، من در رقابت با هیلاری نیستم؛ من با رسانه ها می جنگم. رقیب اصلی من رسانه ها هستند نه کلینتون.»

ترامپ با حمله به «نیویورک تایمز» از گزارشی که در مورد او و تلاشش برای بهبود نتایج نظرسنجی در این روزنامه منتشر شده بود، انتقاد کرد. ترامپ اعلام کرد در حال بررسی لغو اعتبار این روزنامه برای پوشش تجمع ها و سخنرانی های انتخاباتی خود است. 

وی اظهار کرد: «می خواهم درخصوص روزنامه ای بگویم که رو به شکست است و به زودی از رده خارج می شود: روزنامه نیویورک تایمز.» ترامپ در ادامه از گزارش های منتشر شده در نیویورک تایمز با منبع نامشخص انتقاد کرد و گفت: « حتی گمان نمی کنم این منابع وجود خارجی داشته باشند.»

نامزد جمهوری خواهان پیش از این نیز شماری از دیگر رسانه ها از جمله پولیتیکو، واشینگتن پست و هافینگتن پست را فاقد اعتبار دانسته بود. با این حال، او اعلام کرد واشینگتن پست به مراتب بهتر از دیگر رسانه هاست.

ترامپ از سی ان ان نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: «سی ان ان نفرت انگیز است. در جریان هستید که رتبه این رسانه به شدت رو به کاهش است؛ زیرا من مصاحبه با آن را نپذیرفته ام. سی ان ان رسانه ای متقلب و جانبدار است.»

علاوه بر این، ترامپ اعلام کرد مایل است تمامی دوربین های خبری و رسانه ای را از بین ببرد. ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود همواره به رسانه ها تاخته و آنها را دروغگو و متقلب نامیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار