اهواز؛

برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی

مسئول کانون شماره یک بهبهان از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در بهبهان خبرداد.

 برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نسرین بازیانی گفت: کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «آموزش مهارت‌های زندگی» دربهبهان اظهار کرد: کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» با همکاری مرکز بهداشت بهبهان در کانون شماره یک این شهرستان اجرا می‌شود.

بازیانی با بیان این‌که این کارگاه آموزشی در قالب تفاهم‌نامه کانون و مرکز بهداشت شهرستان بهبهان در این مرکز در حال برگزاری است افزود: جلسه آموزش مهارت‌های زندگی روزهای شنبه و چهارشنبه  هر هفته با حضور کارشناس مرکز بهداشت با حضور اعضا نوجوان این مرکز برگزار می‌شود.

مسئول کانون شماره یک بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت فرزند پروری» هم‌زمان با برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» با حضور والدین اعضا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان خبر داد و گفت: در این جلسات والدین اعضا با شیوه‌های کنترل خشم و… آشنا می‌شوند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: این نخستین کارگاه آموزشی است که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بهبهان برگزار شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این برنامه تا پایان تابستان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.