اصفهان؛

برگزاری کارگاه هنری در پل خواجو

کارگاه نقاشی، تصویر سازی و کاریکاتور با موضوع سه شنبه های بدون خودرو،جمعه 29 مرداد ماه در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: این کارگاه هنری به مدت یک روز از ساعت 8 تا 13 برگزار می شود و هنرمندان اصفهانی در 30 گروه با موضوع های اصفهان شهر دوچرخه ها، دوست سبز من دوچرخه و گاهی به آسمان نگاه کن به رقابت خواهند پرداخت.

سعید امامی افزود: به 6 نفر از هنرمندانی که بهترین اثر هنری را ارائه دهند جایزه 3 میلیون ریالی و به سه نفر دیگر جایزه 2 میلیون و 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

امامی ارائه طرح اولیه را لزوم پذیرش هنرمندان برای شرکت در کارگاه نقاشی، تصویر سازی و کاریکاتور عنوان کرد و گفت: هنرمندان برای ارائه طرح اولیه خود با شماره تلفن 34484600 تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi.net مراجعه کنند.

گفتنی است، طرح سه شنبه های بدون خودرو در تابستان سال جاری، به منظور فرهنگ سازی استفاده از وسیله نقلیه پاک دوچرخه از سوی کیته فرهنگ شهروندی و پویش مردمی ترافیک شهرداری اصفهان انجام شده تا در آینده شاهد شهری بدون آلودگی و ترافیک باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.