آبادان؛

آمادگی بوکس آبادان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی 5 مهر

بوکس آبادان مهیای حضور در تورنمنت بین‌المللی 5 مهر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مربی تیم منتخب بوکس آبادان از برپایی اردوی آمادگی تیم منتخب بوکس این شهرستان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی 5 مهر خبر داد و گفت: در حال حاضر اردو تشکیل شده و حدود 25 بوکسور در تمرینات حضور دارند.

کوروش مولایی افزود: در حال حاضر احساس کردم که برخی مربیان در آبادان از حضور بنده ناراحت هستند که تصمیم گرفتم نبض کار را به آنها سپرده و برای مدتی اردو را ترک کنم و فرصت را در اختیار مربیان آبادانی قرار دهم.

وی گفت: رقابت‌های بین‌المللی بوکس از اول مهر ماه با شرکت سه تیم داخلی و 9 تیم خارجی در آبادان برگزار خواهد شد و شب پنجم مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

پیشکسوت و مربی بوکس کشور افزود: حدود 25 نفر از بهترین‌های بوکس را در همه اوزان گردهم آوردیم که هم‌اکنون در تمرین تیم آبادان حضور دارند و در ادامه از بین همین نفرات، افراد برتر برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب خواهند شد.

مولایی گفت: تمرینات این اردو در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی شهید آذرپیکان آبادان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این رقابت‌ها سه تیم داخلی در غالب تیم ملی الف، منتخب خوزستان و تیم آبادان حضور خواهند داشت.

پیشکسوت بوکس کشور گفت: تیم‌های سوریه، عراق، ارمنستان، داغستان، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و پاکستان 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که به طور قطعی در آبادان حضور پیدا خواهند کرد، تمامی امور سفر و روادید این تیم‌ها به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.