بازی های المپیک 2016 ریو:

اخلاقی و باباجانزاده حریفان خود را شناختند/راه سخت نمایندگان ایران در کسب مدال

مراسم وزن کشی اوزان 85 و 130 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،وزن كشي اوزان 85 و 130 كيلوگرم كشتي فرنگي از ساعت 20:45 تا 21:15 (به وقت ايران) در شهر ريو برگزار شد و حبيب اله اخلاقي و بشير باباجان زاده حريفان خود را شناختند.


در وزن 85 كيلوگرم كه 21 كشتي گير حضور دارند، حبيب اله اخلاقي در دور نخست به مصاف زاكاري برگ از سوئد مي رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور دوم با برنده مسابقه ميان سامان طهماسبي از آذربايجان و داويد چاكوتادزه از روسيه ربرو خواهد شد. در گروه اخلاقي ويكتور لورينچ از مجارستان، ماكسيم مانوكيان از ارمنستان، و رستم آساكالوف نايب قهرمان جهان از ازبكستان حضور دارند. در بالاي جدول نيز ژان بلنيوك قهرمان جهان از اوكراين و جاويد حمزاتوف از بلاروس مطرح ترين كشتي گيران حاضر هستند.


در وزن 130 كيلوگرم نيز بشير باباجان زاده در بالاي جدول حضور دارند در دور نخست استراحت مي كند و در دور دوم نيز به مصاف كيانگ منگ از چين مي رود. باباجان زاده در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور سوم با برنده ادوارد پاپ از آلمان و نورماخان تيناليف از قزاقستان كشتي خواهد گرفت. در گروه باباجان زاده رضا كايالپ قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپيك از تركيه، به همراه صباح شريعتي از آذربايجان و رابرت اسميت از آمريكا حضور دارند. در پايين جدول نيز ميخاين لوپز قهرمان جهان و المپيك از كوبا، الكساندر چرنيتسكي از اوكراين، هيكي نابي از استوني و يوهان يورن از سوئد از كشتي گيران مطرح هستند. در اين وزن 19 نفر حضور دارند.



حبیب الله اخلاقی فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان فردا دوشنبه از ساعت ١٧:٣٠ به وقت تهران به مصاف برگ کریستوفر سوئدی خواهد رفت.
همچنین بشیر باباجان زاده دیگر فرنگی کار کشورمان در وزن ١٣٠ کیلوگرم که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است از ساعت ١٨:١٨ دقیقه به وقت تهران در برابر منگ کیانگ چینی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار