آبادان؛

برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی دبیران مدارس منطقه آزاد اروند

برای ارتقای سطح علمی دبیران مدارس منطقه آزاد اروندبرنامه ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیر آموزش و تعالی سازمانهای منطقه آزاد اروند در همایش تابستانه یک روزه مدیران و معاونان مدارس استان خوزستان با قدردانی از تلاش اداره آموزش و پرورش آبادان در جهت ایجاد تحرک و پویایی در این مجموعه و تعامل مثبت و ارزنده آنان با سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند طی یکی دو سال اخیر کمکهای خوبی را در جهت بهبود وضعیت مدارس در شهرهای آبادان و خرمشهر به انجام رسانده است که این امر سبب شد تا موضوع  تعاملات دو سویه در سطح بالایی قرار داشته باشد.

سید علی موسوی  با تاکید بر رعایت درصد ۴۰ به ۶۰ در زمینه کمک به مدارس شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: از ۱۰ مدرسه ای که برای بهسازی و تجهیز آنها ۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی این سازمان پیش بینی شده، ۸ مدرسه آن در آبادان قرار دارد.

وی همچنین از امضای چک پیش پرداخت تسویه آب بهای مدارس از سوی این سازمان خبر داد و گفت: امسال نیز طی هماهنگی با دانشگاه های آزاد و پیام نور شهرستان در جهت ارتقای سطح تحصیلی دبیران دیپلمه و فوق دیپلم برنامه ریزی کرده ایم که البته تمامی هزینه های مربوطه را سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت می کند.

مدیر آموزش و تعالی سازمانهای منطقه آزاد اروند از برگزاری کلاسهای کنکور و آئین تجلیل از دانش آموزان ممتاز به عنوان دیگر برنامه های قابل پیش بینی برای اجرا در پیش از شروع سال تحصلی جدید خواند و افزود: ایجاد و راه اندازی کتابخانه تخصصی کنکور مجهز به پیشرفته ترین کتابها و سی دی های آموزشی کنکور پیش بینی شده است.

موسوی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دبیران متوسطه خبر داد و گفت: برای نخستین بار طرح غنی سازی اوقات فراغت را به صورت مهارت آموزی برای بیش از ۵۰۰ دانش آموز اجرایی کردیم که تمامی هزینه های مربوطه از طریق سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت شد.

وی  با بیان اینکه توسعه از مرزها شروع می شود و نطفه آن در مغزها کاشته می شود، افزود: توسعه یک تعقل ذهنی است که مربیان، دبیران، معلمان و مدیران پیام آوران این توسعه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.