اهواز؛

سه مقام جشنواره رضوی

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گتوندگفت: درششمین جشنواره کتابخانه رضوی اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان سه مقام استانی این جشنواره را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابوذر اکبری نیا  اظهار داشت: در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی که خرداد ، تیر و مردادماه امسال در سطح کشور برگزار شد، گتوند و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان به عنوان یکی از هشت شهرستان برتر برگزیده و معرفی شد.

وی همچنین افزود: در بخش کتابخانه های فعال نیز در این جشنواره کتابخانه شهدای گمنام روستای دشت بزرگ بخش عقیلی و سیده شهربانو موسوی مسئول آن کتابخانه به عنوان کتابخانه و کتابدار فعال برگزیده و تجلیل شدند.

اکبری نیا همچنین ادامه داد: در بخش مسابقه نقاشی کودکان نیز یزدان عسکری عضو کتابخانه شهید علیجان امامی مرکز شهرستان نیز برگزیده شده و از وی تجلیل شد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در ادامه با اشاره به اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: کسب این مقام ها برای اولین بار حاصل تلاش و زحمات کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند بوده است.

وی حضور 545 نفری اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان درجشنواره رضوی را نشان از علاقه قلبی مردم گتوند به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) دانست.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.