قم؛

بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در استان قم

هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: مراسم بزرگداشت ورود آزادگان با سخنرانی حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آزادگان بی ادعا پا در میدان نبرد و جهاد گذاشتند و مردانه، با غیرت و با صلابت در برابر ظلم ظالم ایستادگی کردند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: ما باید نسل چهارم انقلاب را با این آزادگان و بازماندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنیم که چگونه ماه‌ها شکنجه‌ها را تحمل کردند ولی از آرمان‌های امامشان کوتاه نیامدند.

وی افزود: مراسمی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) و با حضور جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان و نیز اقشار مختلف مردم پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: در استان قم بیش از ۶۰۰ آزاده وجود دارد که تعداد ۱۱ نفر از آنها به لقاء الله پیوستند.

هاشمی عنوان کرد: بسیاری از آزادگان ما از روحانیون هستند که مقالات و کتاب‌های ارزشمندی را ارائه نموده‌اند و این افتخاری برای نظام است.

در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران هوشیار و ولایت مدارند و اینگونه جنجال‌های سیاسی نمی‌تواند آن‌ها را وادار به عقب نشینی کند و هرگاه ندای ضعیفی بلند شود جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از او خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار