اهواز؛

اعتراض کشاورزان رامهرمزی به دلیل عدم واریز خسارت

عدم پرداخت خسارات به کشاورزان، در بحث نقدینگی برای کشاورزان و هزینه‌های کشت آن‌ها تأثیر فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اداره جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارات وارد شده به کشاورزان را در سال زراعی 95 – 94 پرداخت نکرده و این مسأله باعث بروز مشکلات فراوانی برای کشاورزان شهرستان شده است.

سیدمحمدرضا حسنی اظهار کرد: علاوه بر خسارات وارد شده در سال گذشته که توسط صندوق بیمه پرداخت نشده است، بخشی از خسارات نیز مربوط به سال زراعی 94 – 93 هستند که هنوز از سوی بیمه پرداخت نشده‌اند و این مسأله باعث اعتراض کشاورزان شده است.

وی افزود: در این خصوص صندوق بیمه اعلام کرده است تا زمانی که دولت سهم 70 درصدی خود را واریز نکند نمی‌تواند پرداختی به کشاورزان داشته باشد که این مسأله باید از سوی مسئولان دولتی پیگیری شود.

حسنی تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده و عدم پرداخت خسارات به کشاورزان، مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود آمده است که با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه، امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود.

 وی گفت: عدم پرداخت خسارات به کشاورزان، در بحث نقدینگی برای کشاورزان و هزینه‌های کشت آن‌ها تأثیر فراوانی دارد و مشکلات فراوانی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

حسنی خاطرنشان‌کرد: از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع پیگیری شده است و امیدواریم با پرداخت سهم دولت به بیمه، خسارات کشاورزان جبران شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.