تبریز؛

پیشرفت 75 درصدی استادیوم یادگار امام (ره)

نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در آذربایجان شرقی گفت: این طرح در حال حاضر با 75 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛درستکار با تکذیب اخباری مبنی بر توقف طرح و تعطیلی آن افزود: همه خبرهایی که در این باره از قول افراد غیرمسئول منتشر شده است، کذب محض است و واقعیت ندارد، زیرا تمامی مراحل طرح بر اساس برنامه ریزی انجام شده در حال اجرا است و در پاره ای از موارد حتی از زمان بندی شده نیز جلوتر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه مشکل مالی در اجرای این طرح وجود ندارد، افزود: البته در اجرای هر طرحی مشکلاتی در اجرا پیش می آید اما به دلیل اینکه در قرارداد منعقده بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با پیمانکار این پروژه تمامی موارد و نوع پرداخت ها قید شده است، نمی تواند مشکلی اساسی بر سر راه اجرا پیش آید.

وی ادامه داد: بر این اساس هم شرکت توسعه و هم مقام های استانی آذربایجان شرقی قول های مساعد برای تزریق منابع مالی به پروژه داده اند و مساله ای حاد در این رابطه وجود ندارد.

درستکار ادامه داد: در حال حاضر لوله گذاری سیستم گرمایش زمین استادیوم یادگار به میزان دو سوم انجام شده و بقیه نیز حداکثر تا دو روز آینده اجرا و به اتمام می رسد و سپس دو لایه ماسه ریزی روی لوله ها صورت می گیرد تا منتظر پهن شدن چمن باشیم.

وی با اشاره به اقدامات شرکت توسعه و تجهیز برای کیفیت بخشی ایده آل به چمن جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز، خرید چمن باکیفیت از ترکیه را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: طبق قرارداد نیز پیمانکار را مکلف به خرید از ترکیه کرده ایم که خزانه این چمن عمری معادل 18 ماه دارد، در حالی که عمر چمن تولید داخل به سه ماه می رسد.

درستکار ، عمده ترین مشکل در اجرای طرح تعویض چمن یادگار امام را مربوط به تامین نقدینگی برای واردات چمن دانست و گفت: البته در این زمینه نیز با قول های مساعد مسئولان استانی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی ، زمان آغاز پهن چمن در استادیوم یادگار امام را سوم شهریور ماه اعلام کرد و گفت: زمان بندی این مرحله حدود هشت تا 9 روز به طول می انجامد، زیرا روزانه مجوز پهن یکهزار مترمربع چمن وارداتی داده می شود.

درستکار، کل وسعت چمن استادیوم یادگار امام (ره) تبریز را هشت هزار مترمربع اعلام کرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز نیز  اعلام کرد: همه تلاش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر اجرای سریع و طبق برنامه زمان بندی شده استوار است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنیم.

حبیب مقصودی ، پیگیری تزریق و اختصاص منابع مالی به طرح و حل مشکلات مربوط به گمرک جهت واردات چمن از ترکیه را از ماموریت ها و وظایف مهم و محوری ورزش و جوانان استان بیان کرد.

وی ، هرگونه اخبار مربوط به توقف و یا تعطیلی موقت طرح تعویض چمن و سیستم گرمایش استادیوم یادگار امام را کذب محض خواند و اعلام کرد: این پروژه طبق برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است و بسیار امیدواریم در موعد مقرر به اتمام برسد.

طرح گرمایش از کف ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز از جمله مصوبات سفر استانی سال گذشته دولت تدبیر و امید به آذربایجان شرقی است که عملیاتی اجرایی آن از پنجم خرداد امسال آغاز شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار