واکنش باشگاه نفت به جدایی شیخ ویسی

مسئولان باشگاه نفت تهران، برای صدور رضایت نامه  دروازه بان باتجربه خود شرط تعیین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران که پس از جدایی علی رضا بیرانوند از این تیم امید زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نفتی ها داشت، با آمدن میلاد فراهانی به این تیم طبق تشخیص علی دایی به نیمکت تبعید شد.

از طرفی مشکلات مالی باشگاه نفت و پرداخت نشدن بخش زیادی از مطالبات این دروازه بان، شیخ ویسی را ترغیب به خداحافظی از جمع قرمز و زردپوشان پایتخت کرده است. به گونه ای که دروازه بان بی حاشیه فوتبال ایران اعلام کرده که ((حاضر است خانه نشین شود تا این که در تمرینات نفت شرکت کند)).

شیخ ویسی در روزهای اخیر بارها برای دریافت رضایت نامه خود با مسئولان باشگاه نفت تماس گرفت اما هیچ جوابی به این تماس ها داده نشد تا این که مدیران باشگاه روز گذشته به تماس های این دروازه بان پاسخ دادند و به وی اعلام کردند که تنها راه صدور رضایت نامه اش، درخواست صدور رضایت نامه به صورت مکتوب، بررسی این درخواست از سوی باشگاه نفت و از همه مهم تر موافقت علی دایی با جدایی شیخ ویسی است.

به هر حال باید دید وضعیت شیخ ویسی در ادامه لیگ شانزدهم با نفتی ها به کجا می رسد. ضمن این که از استقلال خوزستان به عنوان جدی ترین مشتری این دروازه بان تهرانی نام برده می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار