میر نوری :

تلاش می کنیم لیگ سنگنوردی را راه اندازی کنیم/باید در تیم ملی جوانگرائی کنیم

دبیر فدراسیون کوهنوردی گفت:راه اندازی لیگ سنگنوردی به تیم ملی کمک زیادی می کند.

میر نوری : تلاش می کنیم لیگ سنگنوردی را راه اندازی کنیم/باید در تیم ملی جوانگرائی کنیممحمود میرنوری دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در گفتگو با در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت :  در تلاشیم تا لیگ سنگنوردی را راه اندازی کنیم تا هم در سنگنوردان ایجاد انگیزه شود و نیز اینکه در تیم ملی ازآنها استفاده کنیم .
وی تصریح کرد:در طی سال برای رده های مختلف سنی مسابقه برگزار می کنیم وخوشبختانه در این سالها پیشرفت خوبی کرده است و برگزاری لیگ هم هیجانات این رقابتها را دوچندان خواهد کرد.
میر نوری در خصوص مسابقات جهانی مونیخ وعملکرد سنگنوردان ایرانی گفت:رقابتهای جام جهانی سنگنوردی در هفته جاری در مونیخ برگزار شد و4 نماینده از کشورمان حضور داشتند که متاسفانه مدالی کسب نکردند و روی سکو نرفتند.
وی عنوان کرد: سنگنوردان کشورمان در این مسابقات تلاش خود را کردند ولی سطح رقابتها خیلی بالا بود،اروپائیها با امکانات کافی به این ورزش می پردازند و در شهر هایشان دیواره ی مناسب سنگنوردی دارند.
میر نوری در پایان خاطر نشان کرد:باید در این ورزش جوانگرایی کنیم. با برگزاری مسابقات رده های نوجوانان وجوان آرام آرام این کار را انجام دهیم سن قهرمانی در سنگنوردی بین 22-18 سال است واین در حالی است که برخی ملی پوشان بالای این سن هستند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار