پیام محبت آمیز اسطوره کشتی دنیا به سوریان

پس از ناکامی حمید سوریان در بازی های المپیک 2016 برزیل الکساندر کارلین دارنده 12 مدال طلای جهان والمپیک برای نابغه پیامی محبت آمیز منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پیام الکساندر کارلین روس آمده است:
سوریان بزرگ فراموش کن این حادثه را من 16 سال پیش در المپیک 2000شکست را تجربه کردم،من میدانم تو یک مرد بزرگ هستی و سرت را بالا بگیر،خدا سخت ترین مبارزات را به قوی ترین سربازانش می دهد،ما میدانیم تو بی مانند و با شکوه هستی .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۵۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
اصلاپهلونیومرام پهلونی تووجودکشتی گیرای ایرانی وروسی هستش ودرجهان هم درکشتی کشتی گیرای ایرانی وروس بهترین هستن یک موردش غلام رضا تختی خودمون که رقیب اصلیش آقای الکساندرایوانف ازکشورروسیه بودن که آقای ایوانف دست سمت راستش آسیب می بینه ومرحوم تختی خودمون هم تاآخرمسابقه با یه دست باهاش مبارزه می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
اشکهای محمد بنا اشکهای ما هم هست..سرت رو بالا بگیر مربی قهرمان ..ه با برد چه با باخت تو و بچه های کشتی گیرت تو دل و قلب ما هستید
United Arab Emirates
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
افرين دوست عزيز،
درستش همينه
خاطرات خوب سوريان هنوز تو ذهنمونه
Germany
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
حالا باید اینستاگرام کارلین بزرگ را ایرانیها با محبتشون گلبارون کنند. استقبال با شکوه از حمید سوریان هم باید مثل استقبال از جهان پهلوان تختی برگزاربشه. سالها با دلاوریهای اون شادی کردیم حالا نباید این قهرمان رو سرافکنده ببینیم. از مردم قدرشناس انتظار داریم دل اونو شاد کنن.
آخرین اخبار