آبادان؛

بهره برداری ازاسکله های پایانه صادراتی پالایشگاه آبادان درماهشهر

ازاسکله های پایانه صادراتی پالایشگاه آبادان درماهشهربهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس بندر صادراتی شرکت پالایش نفت آبادان در ماهشهر گفت: با دریافت نخستین گواهینامه کتبی مجوز بهره بردای از سازمان بنادر، بندر صادراتی ماهشهر در صدر پایانه های نفتی کشور جای گرفت.

حمیدرضا زندیه شیرازی با اشاره به اینکه این اتفاق برای نخستین بار در مجموعه های نفتی کشور رخ می دهد، افزود: برخورداری هر پایانه نفتی از طرح های پنجگانه؛ جامع دریایی، مقابله با آلودگی نفتی در دریا، جستجو و نجات دریایی، تخلیه و تصفیه پساب دریایی امری الزامی است.

وی گفت: با تنظیم موارد مربوطه  و ارسال به دفتر مرکزی سازمان بنادر در تهران و انجام پیگیری های لازم، موفق به کسب مجوز بهره برداری از ایستگاه رادیویی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مجوز بهره برداری از سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تمدید مجوز اسکله صادرات گوگرد شدیم.

زندیه شیرازی با بیان اینکه در زمان آغاز بکار بندر صادراتی ماهشهر نسبت به دریافت مجوز ساخت اسکله ها و ثبت مجوز بهره برداری اقدام شده بود، افزود: با صدور گواهینامه کتبی این مجوز، موانعی که پیش از این وجود داشت برطرف شد.

رئیس بندر صادراتی شرکت پالایش نفت آبادان در ماهشهر گفت: این بندر صادراتی نخستین پایانه نفتی کشور است که موفق به دریافت گواهینامه کتبی مجوز بهره برداری شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.