المپیک ریو2016؛

سومین طلای المپیک برای غول کوبایی

فینال رقابت های دسته 130کیلوگرم کشتی فرنگی برگزارشد و لوپز کوبایی برای سومین بار متوالی قهرمان المپیک شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دومین روز رقابت های کشتی فرنگی المپیک ریو با قهرمانی میهاین لوپز اسطوره کشتی کوبا در وزن 130 کیلوگرم به پایان رسید.

در دیدار نهایی این رقابت ها لوپز دارنده 7 طلا جهان و المپیک به مصاف رضا کایالپ نفر سوم المپیک 2012 و دارنده 2 طلای رقابت های جهانی از ترکیه رفت که در پایان با نتیجه 6 بر صفر، حریف خود را شکست داد و به سومین نشان طلای المپیکی خود دست یافت.


قهرمانی لوپز و برتری وی مقابل کایالپ، حرف و حدیث های قهرمانی کشتی گیر ترک در رقابت های جهانی 2015 و راه دادن نابغه کشتی فرنگی به کایالپ را افزایش داد.

 در نخستین دیدار رده بندی این وزن، صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی الاصل آذربایجان با نتیجه سه بر صفر ادوارد پوپ آلمانی را شکست داد و مدال برنز را کسب کرد.

همچنین سرگئی سمنوف جوان 21 ساله کشتی فرنگی روسیه با نتیجه 6 بر صفر هیکی نابی فنلاندی را شکست داد و دومین نشان برنز وزن 130 کیلوگرم را تصاحب کرد.

نکته جالب درباره رقابت های کشتی فرنگی المپیک تا پایان روز دوم، این جا است که روس ها و کوبایی ها هر کدام 2 مدال از مجموع چهار مدال طلای این رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار