حسن بیگی مطرح کرد:

نظارت دقیق بر تخلفات اقتصادی استان تهران

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از نظارت دقیق بر تخلفات اقتصادی مانند گران فروشی، تقلب و سدمعبر خبر داد.

نظارت دقیق بر تخلفات اقتصادی استان تهران
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن حسن بیگی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در اولین جلسه ستاد خدمات ویژه تابستان که امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای مبارزه با بحث قاچاق کالا و ارز، روزانه 10 گشت بازرسی در سطح شهر تهران با همکاری تمام دستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: بیشترین تمرکز و توجه ما نظارت در بحث دارویی، بهداشتی، درمانی و غذایی است.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 5پایگاه در سطح شهر تهران برای بررسی شکایات و دریافت گزارشات مردمی مستقر هستنند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد:‌ به محض دریافت شکایت و گزارشات مردم نسبت به این امر، رسیدگی‌های لازم انجام و رای قانونی صادر می‌شود.

حسن بیگی اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی این اداره با همکاری دستگا‌ه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف با تخلفات به وجود آمده، برخورد می کنند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران تاکید کرد: بیشتر تخلفاتی که لازم است با آنها برخورد قانونی شود شامل تخلفات اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، گرانفروشی، تقلب، سد معبر و تخلفاتی که در قانون نظام صنفی درج شده است، می باشد، همچنین از تمام اماکن مانند شرکت‌ها، کارخانه‌های تولیدی، رستوران‌ها، هتل‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها گشت بازرسی انجام می‌شود.

حسن بیگی مطرح کرد: سامانه 135 و سایت سازمان تعزیرات استان تهران مرجع اخذ شکایات مردمی هستند و به محض دریافت گزارش‌ها سریعا نسبت به آن رسیدگی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار