پخش زنده مسابقات تکواندو در المپیک ریو ٢٠١۶

اگر می‌خواهید مسابقات تکواندو المپیک ریو ٢٠١۶ را از شبکه‌های سه و شبکه ورزش بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود حتی با سرعت پایین مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه رقابت تکواندوکاران کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو مشخص شد؛ فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی، مهدی خدابخشی و کیمیا علیزاده نمایندگان تکواندو کشورمان در المپیک ریو خواهند بود.

در نخستین روز رقابت‌ها که ٢۷ مرداد خواهد بود فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۵٨- کیلوگرم کشورمان روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت. در دومین روز رقابت‌ها یعنی ٢٨ مرداد کیمیا علیزاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در برابر حریفان خود قرار خواهد گرفت.

پخش زنده مسابقات تکواندو در المپیک ریو ٢٠١۶

روز سوم رقابت‌ها که ٢٩ مرداد خواهد بود مهدی خدابخشی در وزن ٨٠- کیلوگرم ایران به مصاف حریفان می‌رود. در روز چهارم و پایانی ٣٠ مرداد سجاد مردانی دیگر تکواندوکار کشورمان در وزن ٨٠+ کیلوگرم مقابل حریفان قرار خواهد گرفت.

با ورود به بخش پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان و انتخاب شبکه سه و یا شبکه ورزش مسابقات المپیک ریو ٢٠١۶ را به صورت زنده و لحظه‌ای حتی با سرعت پایین اینترنت دنبال کنید. برای ورود به پخش زنده کافی است به نشانی  Yjc.ir/fa/live مراجعه و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار