اصفهان؛

توقف اتصال مترو اصفهان به شاهین‌شهر

اتصال مترو اصفهان به شاهین‌شهر متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، باید ادامه خط یک مترو اصفهان از شهرک قدس در خیابان امام خمینی تا میدان استقلال به طول چهار و چهار دهم کیلومتر تا پایان امسال اجرایی می شد.
علیرضا صلواتی افزود: حتی بخشی از عملیات عمرانی این طرح شامل ساخت شمع ها و ستون ها در میدان استقلال نیز آغاز شد، اما با توجه به عملیات های عمرانی گسترده در شهر، طرح های بزرگ و همچنین کسری بودجه و رکود شدید حاکم برکل کشور، شهرداری ها و همچنین شهرداری اصفهان در حال حاضر ادامه عملیات عمرانی این اتصال متوقف شد.
علیرضا صلواتی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی مترو اصفهان تا شهرک قدس پایان می یابد، گفت: براین اساس این طرح از دستور کار شهرداری اصفهان خارج می شود و تنها تکمیل خط یک حدفاصل ایستگاه شهرک قدس تا پایانه صفه تکمیل میشود.
وی افزود: در حال حاضر اتصال اصفهان به شهرستان های همجوار نیز از دستور کار این شهرداری خارج می شود و مدیران شهری شهرستان های استان می توانند در صورت نیاز از نزدیک ترین خطوط مترو در اصفهان، اتصال ریلی اصفهان را با شهرستان خود انجام دهند.
طرح مترو اصفهان به شاهین‌شهر ا ادامه خط یک مترو اصفهان است که مرحله اول آن تا میدان قدس رسیده و قرار بود تا بعد از میدان استقلال که روبروی سر در جدید دانشگاه صنعتی اصفهان است ادامه داشته باشد که طبق پیش بینی انجام شده و در ادامه اجرای آن جزء تعهدات شهرداری شاهین شهر بود و پس از تفاهم نامه بین شرکت ایرانی - چینی است قرار بود پنج سال دیگر به بهره برداری برسد. این خط قرار بود به صورت رو زمینی و از ادامه پروژه خط مترو اصفهان به طرف پالایشگاه و نیروگاه اصفهان و سپس از سمت جنوب شاهین شهر و حاجی آباد به شاهین شهر وارد و تا میدان امیرکیبر ادامه داشته باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.