سیستان و بلوچستان؛

تجلیل از آزادگان سرافراز در خاش

آزادگان سرافراز خاش به مناسبت گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مراسمی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، شماری از مسئولان تجلیل شدند.

تجلیل از آزادگان سرافراز در خاش
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرماندار شهرستان خاش در آیین تجلیل از آزادگان گفت: به برکت وجود رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و مجاهدتهای شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نیز رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری، ایستادگی و همراهی ملت بزرگ ایران شاهد عزتمندی کشور در ابعاد مختلف هستیم.

محمداکبر چاکرزهی افزود: دستاوردهای بزرگ و ارزشمند امروز کشور و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا مرهون تلاشها و تحمل سختی ها از سوی رزمندگان اسلام و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام محمدحسین میری امام جمعه شهرستان خاش نیز گفت: ما به این عزتمندی بر خود می بالیم و از طرفی بابت اینکه کشورهای مسلمان و از جمله دولت سعودی گرفتار مکر و فریب و نقشه های دشمنان شده و از تروریست ها و معارضان در کشورهای مختلف حمایت می کند بسیار نگران هستیم.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم گفت: وجود رهبری معظم انقلاب و خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان برای کشور برکت و رحمت است
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم از اسیران بعنوان سفیران فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: تصور دوران اسارت سخت است چه رسد به اینکه یک انسان آن همه سختی و درد را به جان خریده باشد.

سرهنگ اکبر زادهش طلایه، حاج حسن هاشمزهی و حاج صالح محمد کردی تمندانی نیز به بیان خاطراتی از زمان اسارت و تشریح سختی های آن دوران پرداختند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.