دلداری پرویز پرستویی به بهداد سلیمی+اینستاپست

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک پست به بهداد سلیمی دلداری داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی با توجه به ناکام ماندن بهداد سلیمی در کسب مدال از مسابقات المپیک در صفحه اینستاگرامش نوشت: "بهداد جان مى دانم چه زجرهايى كشيدى. به خوبى در حافظه ام نقش بسته است آنهمه درد كشيدن ها و فريادهايت. با عصا مى آمدى. با درد و فرياد اما اميد. تخت به تخت هم شاهد بودم تحمل مى كردى تا امروز را بار ديگر معنا كنى و پولاد سخت و سرد را شرمنده ى غيرتت.
آن روزها در كلينيك فيزيوتراپى دكتر نوروزى زانوى جراحى شده ات را محكوم به غيرت كرده بودى تا همت كند و بار ديگر پرصلابت كيلو كيلو كوه را بر دستانت بالاى سر ببرى.

دلداری پرویز پرستویی به بهداد سلیمی+اینستاپست

پرستویی در ادامه این پست نوشت: شصت و چهار جلسه شاهد بودم چه مرامت ها كشيدى تا به امروز برسى. پهلوانى كردى قهرمان و دم نزدى.
حال بار ديگر با آن همه پولاد سخت كه مغلوب غيرتت شد بر دوش هموطنانى قرار دارى كه عشق به تو را خوب بلدند نجوا و تفسير كنند.
شير مادر حلالت پهلوان كه دلها را با جنگيدن شاد كردى و لبخند را با غيرت هديه.
درود به شرافت دكتر سهراب كيهانى كه علمش را بكار بست تا تيغ جراحى اش يكبار ديگر باعث شود در آوردگاه المپيك، ايرانى غرورش را با تو معنا كند.
درود به شرافت دكتر نوروزى كه ماهها برايت عشق گذاشت و خانم محمدى كه تلاش كرد خم به ابرويت نيايد. بهداد عزيزم پرواز با پرواز شروع نمى شود؛ به تاملى به ايستادنى و به سكوتى و به اراده اى در پس سختى ها...و تو پهلوان سر به زير ايران خوب راه و رسم پرواز را آموخته اى.
پرواز و بزرگى دوباره ات به تو و همسرت و خانواده ات و دكتر كيهانى و دكتر نوروزى و خانم محمدى و همت و غيرت و تلاشت مبارك و خوش.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
جناب آقای پرستویی متن بسیار جالب و زیبایی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
حق مولای ما امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام را خوردند و...
الان اقتدا کن یه مولایت علی...
تو برای ما قهرمان هستی همیشه چه با طلا چه بی طلا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
شما پهلوانان همیشه در قلب ما هستید و برای ما قهرمان هستید حمید ، امید و بهداد عزیزم د وستتان داریم
آخرین اخبار