اصفهان؛

سپاهان مذاکره‌ای با رضاییان نداشته است

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: مذاکره این باشگاه با رامین رضاییان هنوز جدی نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مسعود تابش درباره ابراز علاقمندی عبدالله ویسی به جذب رامین رضاییان و انجام مذاکرات با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش، اظهار کرد: باشگاه هنوز صحبتی با این بازیکن نداشته است و فقط عبدالله ویسی با رضاییان صحبت کرده است. البته ما در سمت راست بازیکنان خوبی مانند روشن‌دل و هلیچی را داریم و از این بابت نگران نیستیم اما ویسی صلاح دیده که با این بازیکن هم صحبتی داشته باشد و هنوز نمی‌توان حضور او را در سپاهان قطعی دانست.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره مذاکره استقلال تهران و استقلال خوزستان با لئوناردو پادووانی، افزود: او بازیکن ما است و با ما قرارداد دارد. هیچ وقت هم نگفته‌ایم که پادووانی را نمی‌خواهیم و خود این بازیکن علاقمند به حضور در سپاهان نبوده است. ما هم دوست داریم در هر کجا که راحت است به فوتبالش ادامه دهد. اگر باشگاهی پادووانی را می‌خواهد باید به طور مستقیم با باشگاه مذاکره کند و از مجاری قانونی این کار را انجام دهد.

او  درباره وضعیت نامشخص هادی عقیلی در این باشگاه و احتیاج نداشتن کادرفنی به این بازیکن، گفت: ان‌شاء‌الله مشکل او تا فصل نقل‌ و انتقالات حل می‌شود و سعی می‌کنیم هر چه‌ زودتر این کار را انجام دهیم .

تابش درباره روند  تجهیز ورزشگاه نقش جهان اصفهان و تاریخ بهره‌برداری از این ورزشگاه نیز اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که این ورزشگاه را آماده کنیم. هنوز کارگران مشغول آماده سازی ورزشگاه هستند. همان طور که می‌دانید نقش جهان ورزشگاه بزرگی است و آماده کردن آن زمان‌بر خواهد بود. ان‌شاء‌الله تا قبل از هفته‌ دهم و یا زودتر این ورزشگاه را آماده می‌کنیم. 

او درباره عملکرد سپاهان تا هفته‌ چهارم لیگ برتر، گفت:  جایگاه سپاهان مناسب است. تیم ما حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد دستخوش تغییر بوده و تا هماهنگی لازم ایجاد شود زمان بر خواهد بود. شاید تعطیلات لیگ برتر به نفع ما باشد و هماهنگی بیشتری را ایجاد کنیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پایان و در باره جدایی دنیل نوروزی گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم که نوروزی برای ما بازی کند اما و مشکل  نداشتن کارت پایان خدمت داشت و برای حضور در ایران باید در یک تیم نظامی به میدان می رفت و در نتیجه‌ از تیم ما جدا شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار