بجنورد؛

بهره مندی بیش از 2 هزار نفر از مزایای طرح هادی

همزمان با هفته دولت 2هزار و570 خانوار روستایی خراسان شمالی از طرح های هادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بابیان این که 9 طرح هادی در هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد گفت : برای اجرای این طرح‌ها درمجموع بیش از 34 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

علی محمدی افزود : ، طرح هادی روستای چهاربید و آرک در شهرستان جاجرم، روستای فرتان در اسفراین، قلعه صفا در فاروج، روستای برج زنکانلو و کهنه جلگه در مانه و سملقان، روستای دربند در بجنورد، روستای سکه در شیروان و پشنده در راز و جرگلان به بهره برداری می رسد .

محمدی بااشاره به اینکه اعتبار اجرای طرح هادی روستاهای برج زنکانلو، دربند و قلعه صفا از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان تأمین‌شده است گفت: در هفته دولت امسال یک طرح هادی نیز وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی گفت : در این هفته با بهره‌برداری از 50 واحد مسکن روستایی 6 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی هزینه شده است .

محمدی خاطر نشان کرد :تاکنون 38 هزار و 620 واحد مسکن روستایی در استان از محل تسهیلات ویژه مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده و بر این اساس بیش از 56 هزار واحد مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شده است.

هم اکنون ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکن با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.