شهرکرد؛

برترین های 9 رشته دوومیدانی دانش آموزان دختر کشور

برترین های 9 رشته دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم کشور در شهرکرد معرفی شدند.

برترین های 9 رشته دوومیدانی دانش آموزان دختر کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان کشور با شرکت 348 ورزشکار دختر در 3 مقطع تحصیلی از 22 استان، از 21 مردادماه جاری به مدت 8 روز در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد در حال برگزاری است.

در این دوره، دانش آموزان ابتدایی در قالب 20 تیم در 8 ماده و مقطع متوسطه اول و دوم در 15 ماده ورزشی با هم رقابت می کنند.

نتایج روز سوم رقابتهای دوومیدانی دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم (امروز چهارشنبه 27 مرداد) به شرح زیر اعلام شد:

در رشته پرتاپ وزنه در مقطع متوسطه دوم نگین میرزایی از اردبیل، نگین ریاحی از زنجان و فاطمه زمانی مقدم از یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته پرتاب دیسک مقطع متوسطه دوم نیز فاطمه ایزدی از فارس، مبینا سادات رحمانی از همدان و غزاله مهردلان از خراسان شمالی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب رله سوئیسی در مقطع متوسطه دوم، تیم خراسان رضوی اول، تیم تهران دوم و تیم البرز سوم شد.

در رشته پرش ارتفاع در مقطع متوسطه دوم، محدثه هاشم زاده از اردبیل مقام اول، ماری ابن علی از البرز مقام دوم و سپیده بختیاری از تهران و مهناز قرنجیک از گلستان به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته پرش طول در مقطع متوسطه دوم هم مریم محبی از تهران، نگین مرادی از تهران و غزاله مصطفی از البرز به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته پرش 3 گام در مقطع متوسطه دوم، مریم کاظمی از یزد، سیمین سهرابی از آذربایجان شرقی و نرگس استجلو از زنجان، به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته پرش 3 گام مقطع متوسطه اول، پردیس عبدالمحمدی از تهران، ساناز امیری پور از یزد و زهرا هاشمی از چهارمحال و بختیاری، اول تا سوم شدند.

در رشته پرتاب رله سوئیسی در مقطع متوسطه اول، تیم های خراسان رضوی، زنجان و فارس به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در رشته پرش طول در مقطع متوسطه اول نیز کیمیا پورخلخالی از تهران، فاطمه عباسی از خراسان رضوی و مارال عطاردی از تهران، اول تا سوم شدند.

در نتایج تیمی این دوره از مسابقات در مقطع متوسطه اول هم تیم استان خراسان رضوی مقام اول، تیم استان تهران مقام دوم و تیم استان فارس مقام سوم را از آن خود کردند.

در مقطع متوسطه دوم نیز تیم استان البرز حائز مقام اول، تیم استان خراسان رضوی حائز مقام دوم و تیم استان فارس حائز مقام سوم شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار