نظامیان سعودی در عمق خاک عربستان هدف تیراندازی یمنی ها قرار می گیرند

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد سه نظامی سعودی در پایگاه المعنق جیزان هدف گلوله تک تیراندازان یمنی قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، وزارت دفاع یمن نیز اعلام کرد در عملیاتی کم نظیر ارتش و کمیته های مردمی یمن در پایگاه دیده بانی الزج در استان عسیر عربستان تعدادی از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند. در این عملیات سه خودروی نظامی عربستان نیز منهدم شد.

احمد زبیبه گزارشگر این شبکه تلویزیونی در یمن گزارش داد در امتداد نوار مرزی یمن با عربستان و به طور مشخص در مناطق حرض و میدی درگیری میان ارتش و کمیته های مردمی یمن از یک سو با نیروهای منصور هادی و نظامیان سعودی از سوی دیگر ادامه دارد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن نبرد را به درون عمق خاک سعودی در استان های نجران و عسیر برده اند. آخرین اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که جنگنده های رژیم آل سعود ساختمان های گمرک حرض را هدف قرار داده اند و با این حملات هوایی تلاش می کنند که از نیروهای منصور هادی و نظامیان خود پشتیبانی کنند. سعودی ها همچنین نوار مرزی را هدف موشک و گلوله های توپ قرار داده اند.

سعودی ها سی و چهار بار مناطقی در استان جیزان از جمله روستای قمر را هدف حمله هوایی قرار دادند.

حملات هوایی سعودی ها به مناطق مختلف یمن از جمله استان تعز نیز ادامه پیدا کرد.

احمد زبیبه خاطرنشان کرد عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن ادامه دارد و نیروهای یمنی یک خودروی نظامی سعودی ها را در منطقه جلاح نجران هدف قرار دادند. علاوه بر آن در منطقه دیده بانی الزج نیز مواضع سعودی ها را هدف حملات خود قرار داده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار