ساری،

مشخص شدن شناگران برتر مازندرانی در آبهای آزاد

نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد مازندران یادبود سردار شهید حاج حسین بصیر در فریدونکنار با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو فریدونکنارگفت:نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان مازندران، یادبود سردار شهید حاج حسین بصیر، مهاجر ثارالله کربلایی مهدی بصیر و شهدای مدافع حرم حاج محمد شالیکار و علی عابدینی با حضور 70 شناگر در فریدونکنار برگزار شد که شناگران نوجوان، جوان و بزرگسال از 18 شهر مازندران در این مسابقات شرکت کردند.

مرتضی اسدپور افزود:در رده سنی زیر ٢٠ سال ، رامتین کاظمی از شهرستان آمل، مهدی معروق از شهرستان ساری و دانیال شجاعی از شهرستان نور به ترتیب عناوین اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسدپور گفت: در رده سنی 20 تا 30 سال نیز امیر میرچی از شهرستان تنکابن اول شد و بهشاد علیزاده از ساری و مجتبی لاغری از فریدونکنار دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو فریدونکنار افزود: در رده سنی ٣٠ تا ٤٠ سال نیز ساسان ساحلی از شهرستان تنکابن قهرمان شد و مصطفی غلام‌نیا از و مانی محمدی هر دو نفر از بابلسر در رده‌های بعدی ایستادند و در رده سنی 40 سال به بالا نیز بهمن کاسگری از تنکابن قهرمان شد و ناصر زمانی از تنکابن به عنوان دومی رسید و هادی صبوری از شهرستان فریدونکنار هم مقام سومی خود را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار