آبادان؛

بهره برداری از32 طرح عمرانی در خرمشهر

32 طرح عمرانی در خرمشهربمناسبت هفته دولت بهره برداری می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 32 طرح عمرانی خرمشهر در هفته دولت بهره برداری شده و عملیات اجرایی 15 طرح عمرانی نیز آغاز می شود.

 ولی اله حیاتی در نشست شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر، میزان اعتبار صرف شده برای این طرح ها را دو هزار و 600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح ها در بخش عمران شهری، صنعت ، معدن و تجارت، صنایع دریایی، دریانوردی و آموزش و پرورش با ایجاد اشتغال یکهزار و 848 نفر در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه دولت با تمام کاستیها و مشکلات اعتباری برای خدمت گذاری به مردم عزم خود را جزم کرده است، گفت: در حوزه روستاها، برای اجرای طرح فاضلاب روستایی خرمشهر یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتباری مشترک بین منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن تخصیص داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: بزرگترین پایانه مرز کشور در مرز بین المللی شلمچه با 32 گیت ورود و خروج و هشت هزار متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در هفته دولت به با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

حیاتی در بخش دیگری به تمهیدات ویژه ستاد اربعین در خرمشهر اشاره کرد و گفت: پارکنیگ بزرگ 50 هکتار در مرز شلمچه ویژه خودروهای زائران اربعین حسینی احداث می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.