علیزاده:شرمنده ام، دوست داشتم با طلا تاریخ ساز شوم

تنها بانوی تکواندو کار ایرانی و قهرمان المپیک ریو در آخرین مصاحبه ی خود بعد از برد مقابل حریف سوئدی لب به سخن گشود.

کیمیا علیزاده:شرمنده ام دوست داشتم با طلا تاریخ ساز شومبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کیمیا بانوی تکواندو کار کشورمان بعد از برد مقابل حریف سوئدی اش عنوان کرد:شرمنده شدم، دوست داشتم با مدال طلا در تاريخ ورزش بانوان تاريخ ساز شوم.

وی افزود:بعد از يك ماه و نيم اينجا روی پايم پريدم، قبل از اين آسيب ديدگي جدي داشتم، كادر پزشكي و استادم تلاش كردند به اين مسابقه برسم.
خدا را شاكرم كه تاريخ ساز شدم و راهی باز شد براي دختران ايرانی تا شاهد مدال هاي بيشتر باشيم.

کیمیا در خصوص دیدار با حریف اسپانیای خود خاطر نشان کرد:اگر در ديدار قبل رده بندی ضربه ای كه به صورت زدم، پذیرفته می شد راهی فينال مي شدم.
شرمنده فدراسيون، خانواده و استادم شدم...



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
مثلا چه گلی به سر مازده مدال و افتخارشو برا خودش.... به چه درد ما میخوره کم نیستند دختران باحجاب ایرانی که خارج از کشور در حال کسب مدارج علمی هستند و بعد از بازگشت به وطن کسی به ان ها بهایی نمی دهد. این خنم علیزاده که فعلا برای خودش موفقیت آورده و سودی به حال بقیه نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
کم نیستند دختران ایرانی افتخار افرین. افرادی که تمام عمر سختی ها را تحمل کردند ولی دریغ از اینکه از ان ها یادی کنند. هر دختر ایرانی دیگر که جای ایشان بود و از لحاظ مالی کمبودی نداشت برونز که نه طلا می گرفت. اتاق کیمیا علیزاده را ببینید هر عروسکی که در اتاقش هست به اندازه ده کتاب از کتاب هایی که خیلی ها از کودکی تا دوره های دکترا و پست دکترا با سختی تمام مطالعه کرده اند ارزش پولی دارد... کار نادری انجام نداده فقظ پول و حمایت مالی داشته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
نابغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
کیمیای ورزش ایران تو یک اسطوره ی زنده هستی.....
آخرین اخبار