اصفهان؛

دستگیری ده ها متهم تحت تعقیب در طرح امنیت محله محور" گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری ده ها نفر از سارقان، مواد فروشان و مجرمان تحت تعقیب، در پی اجرای طرح امنیت محله محور در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی با بیان این خبر گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و تامین اسایش شهروندان. مرحله دیگری از طرح عملیاتی امنیت محله محوربا حضور عوامل کلانتری های تابعه و نیروهای کمکی یگان امداد در دو روز گذشته اجرا شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضایی و با بسیج کلیه امکانات صورت گرفت. ده ها نفر از سارقان و متهمین تحت تعقیب معتادین و حاملین مواد مخدر دستگیر شدند.
وی گفت: در ادامه اجرای طرح پاکسازی مناطق الوده مقادیری انواع مواد مخدر به همراه الات و ادوات استعمال مواد کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده شامل مجرمین حرفه ای بودندکه تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشتند و با فروش مواد مخدر. ایجاد مزاحمت های خیابانی برای نوامیس مردم. کیف قاپی و سرقت های خرد امنیت شهر را به مخاطره انداخته بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان یاداور شد: توقیف تعدادی وسائط نقلیه خودروئی و موتوری متخلف و هنجارj شکن از دستاوردهای دیگر این طرح بوده که همگی به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی در پایان با تاکید بر بکارگیری روش های پیشگیرانه از سرقت توسط شهروندان خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح های امنیت محله محور بحمد الله شاهد افزایش امنیت و احساس امنیت محلات و رضایتمندی بین شهروندان بوده ایم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.