المپیک 2016 ریو؛

نیمه نهایی والیبال مردان امشب برگزار می‌شود

با برگزاری دو دیدار در مرحله نیمه نهایی والیبال مردان، چهره فینالیست‌های والیبال مسابقات المپیک مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو به روزهای اوج حساسیت خود رسیده است. جایی که 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امشب جنگ خود برای فینالیست شدن را آغاز می‌کنند. 

تیم ملی والیبال آمریکا که آغاز خوبی در مسابقات المپیک نداشت، موفق شد پس از صعود از مرحله گروهی با شکست تیم ملی لهستان به جمع  تیم نهایی بپیوندد و حالا در دیدار نیمه نهایی خود باید به مصاف تیم ملی ایتالیا برود. 

بر خلاف تیم امریکا، ایتالیایی‌ها مسابقات خود را از همان ابتدا با قدرت آغاز کردند و در تمام مسابقات خود نمایش دلچسبی ارائه دادند. تیم ملی ایتالیا به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهار نهایی شد و در این مرحله با عبور از سد تیم ملی ایران به جمع  تیم نهایی رسید. 

دیدار دو تیم امریکا و ایتالیا از ساعت 20 و 30 امشب به وقت ایران برگزار خواهد شد تا چهره اولین فینالیست والیبال المپیک 2016 ریو مشخص شود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی المپیک دو تیم برزیل و روسیه نبردی سخت و دیدنی را برگزار خواهند کرد. دو تیمی که در المپیک 2012 لندن، در فینال مقابل هم قرار گرفتند و برزیلی‌ها با قبول شکست مدال طلا را تقدیم به روسیه کردند. 

شاگردان برناندو رزنده بدون شک تلاش خواهند کرد با استفاده از امتیاز میزبانی و به منظور جبران نتیجه المپیک 2012 در این دیدار پیروزی مسابقه باشند. تیم ملی برزیل با شکست تیم آرژانتین راهی نیمه نهایی شد و روس‌ها هم با پیروزی مقابل کانادا موفق شدند به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنند. 

تیم ملی والیبال برزیل از ساعت 5 و 45 بامداد روز شنبه در سالن ماراکانا شهر ریودوژانیرو پذیرای شاگردان آلکنو خواهد بود تا دومین فینالیست مسابقات تعیین شود. 

رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو با حضور 12 تیم از 16 مرداد ماه آغاز شده بود  و تیم ملی کشورمان با شکست مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی به عنوان پنجمی مشترک این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار