روند شاخص بورس در آغاز معاملات

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در میان معاملات روز جاری با 42.83 واحد افزایش به عدد 77 هزار و 921 واحد رسید.

روند شاخص بورس در آغاز معاملات روز جاریبه گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران آغاز معاملات روز جاری با 65.50 واحد افزایش به عدد 77 هزار و 944 واحد رسید.

گفتنی است شاخص کل هم وزن با افزایش 60.80 واحدی به عدد 14 هزار و 519 واحد رسید.

همچنین نمادهای فارس،واتر، شبندر،کروی و فاسمین با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و خساپا، بترانس و وپاسار با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرا بورس در ابتدای معاملات با 2.70 واحد افزایش به عدد 806 هزار و 40 واحد رسید. براین اساس نمادهای زاگرس, شتران, شاوان, شراز و حخزر با بیشترین اثر مثبت موجب افزایش دماسنج بازار سهام شده اند.

روند شاخص بورس در میانه معاملات روز جاری

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در میانه معاملات روز جاری با 42.83 واحد افزایش به عدد 77 هزار و 921 واحد رسید.

گفتنی است شاخص کل هم وزن با افزایش70.00 واحدی به عدد 14 هزار و 528 واحد رسید.

همچنین نمادهای فارس،شبریز، شبندر،کروی با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و خساپا، بترانس و وپاسار با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

همچنین شاخص کل فرابورس در میانه معاملات با 6.00 واحد افزایش به عدد 809 هزار و 70 واحد رسید . براین اساس نمادهای ماران, زاگرس, شتران, شاوان, شراز و شرانل با بیشترین اثر مثبت موجب افزایش دماسنج بازار سهام شده اند.

شاخص بورس مثبت شد

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 968 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد ریال در بیش از 55 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 66.29 واحد رشد به عدد 14 هزار و525 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه شبندر، فارس، شپنا، شبریز با روند مثبت و نماد خساپا، بترانس، وپاسار با روند منفی کار خود را به اتمام رساند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 3.40 واحد کاهش به عدد 800 هزار و 30 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 674 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 185 میلیون سهم طی17  هزار نوبت معاملاتی بود.

شروع مثبت بازار بورس

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: پالایشگاه بندرعباس، هولدینگ خلیج فارس، پالایشگاه اصفهان و پالایشگاه تبریر بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشتند. این درحالیست که نماد سایپا، ایران ترانسفور و بانک پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص ها داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی بازار بورس طی هفته جاری گفت: رشد قیمت نفت بالای 50 دلار است که روز گذشته در بازار جهانی برای نفت برنت، به ثبت رسید ، همچنین انتظار می‌رود نمادهای پتروشیمی و پالایشگاهی روند مثبتی خواهد داشت. این درحالیست اگر روز دوشنبه، بازار جهانی دربهای نفت، به همین منوال باشد می توان انتظار هفته ای مثبت را داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، بورس ، شاخص کل ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار