قم؛

رشد چشمگیر خدمات پست الکتریکی در قم

بیراموند مدیرکل پست قم گفت: خدمات پست الکترونیک دراین استان در دولت تدبیر و امید از رشد و توسعه چشمگیری برخوردار بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرویس های مبتنی بر بستر الکترونیک و همچنین خرید و فروش الکترونیکی پست نت، TSL یا سرویس تعیین زمان توزیع مرسوله پستی توسط فرستنده، SPS یا پست ویژه، USSD یا ارسال پیام از طریق کد دستوری از جمله خدماتی است که  تا کنون در قم راه اندازی شده است.

بیرانوند بیان کرد: ارائه رایگان کد پستی 10 رقمی منزل و محل سکونت نیز از دیگر خدمات ویژه پست قم در هفته دولت به شمار می رود.

نمایشگاه دستاوردهای دستگاه ها و نهادهای اجرایی در قم طی سه سال حاکمیت دولت تدبیر و امید طی روزهای دوم تا 8 شهریورماه همه روزه از ساعت 18 تا 22 در محل نمایشگاه دائمی و بین المللی قم واقع در بلوار امام موسی صدر جنب ساختمان استانداری برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته فاز نخست این طرح شامل تعیین آدرس محل سکونت و مختصات دقیق جغرافیایی برای اولین بار در کشور اجرا، و بیش از 94 درصد از استان به جز حاشیه ها و سکونتگاه های جدید تحت پوشش آن قرار گرفتند.

در پایان ادامه داد: با بهره برداری از فاز دوم طرح مذکور همه شماره اشتراک های آب، برق، گاز و تلفن نیز بر روی نقشه های شهری پیاده سازی، و در نتیجه بانک اطلاعات جامعی در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار