اهواز؛

تغییر زمین بیمارستان 2 هزار تختخوابی اهواز

رییس مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: زمین اختصاص داده شده جهت ساخت بیمارستان 2 هزار تختخوابی اهواز با زمین مجاور آن تعویض شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر محمد جهانگیر در خصوص تامین زمین مناسب جهت این پروژه اظهار داشت: پس از عقد تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با شرکت ایتالیایی در زمینه سرمایه‌گذاری جهت احداث بیمارستان 2 هزار تختخوابی در اهواز، یکی از مسئولیت‌های دانشگاه تامین زمین مناسب برای ارایه به شرکت ایتالیایی جهت انجام بررسی‌ها و طراحی‌های لازم بود.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نهایت با همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره‌کل راه و شهرسازی استان، یک قطعه زمین 40 هکتاری برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد.

جهانگیر افزود: در زمان اخذ استعلام از دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص امکان ساخت و ساز در زمین مذکور، متاسفانه شرکت نفت اعلام کرد که از بخشی از این زمین در عمق کم، سه خط لوله حاوی فرآورده‌های نفتی عبور می‌کند.

وی اذعان داشت: این موضوع توسط کمیته کارشناسی بررسی و با توجه به اعلام مقامات ذی‌ربط مبنی بر اصلح بودن گزینه تعویض زمین نسبت به گزینه تغییر مسیر خطوط لوله، بلافاصله پس از مکاتبات به عمل آمده با استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی، زمین جایگزین در مجاورت زمین قبلی تامین و به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اختصاص داده شد.

نماینده دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پروژه بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز، خاطرنشان کرد: این زمین به تصویب شورای برنامه‌ریزی خوزستان نیز رسیده است و 6 نفر از مهندسان و طراحان شرکت ایتالیایی نیز با حضور در محل زمین کنونی رضایت و موافقت خود را در خصوص ابعاد، مساحت و راه‌های مواصلاتی و دسترسی اعلام و ابراز امیدواری کردند که جانمایی‌های صورت گرفته در طراحی زمین قبلی در مدت زمان اندکی به زمین کنونی انتقال پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.