آبادان؛

کاهش هزینه ثبت نام برای دریافت کارت شهروندی منطقه آزاد اروند

هزینه ثبت نام برای دریافت کارت شهروندی منطقه آزاد اروند کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیر فناوری اطلاعات و تحولات اداری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ابلاغ این کاهش بها به ادارات پست شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان متولی صدور کارت شهروندی گفت: این کار در راستای تامین رفاه حال بیشتر شهروندان منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) انجام شده است.

کمال رضایی  با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای دریافت کارت شهروندی به ازای هر خانواده به ۳۵ هزار تومان رسید، افزود: به طور متوسط ۶۰ درصد از خانواده ها سه تا چهار نفره و ۲۰ درصد نیز بالای چهار نفر هستند، که با این اقدام شاهد کاهش هزینه ثبت نام تا ۴۰ درصد برای هر خانوار هستیم.

وی گفت: هزینه دریافتی برای ثبت نام، بابت ارائه فرم، خدمات ثبت و ورود اطلاعات، صدور کارت و خدمات توزیعی است که به تعداد افراد تحت سرپرستی خانواده بستگی ندارد و ثابت است.

مدیر فناوری اطلاعات و تحولات اداری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: هزینه ثبت نام برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همچون گذشته رایگان است.

وی از شهروندان ساکن منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و پرداخت هزینه مازاد، مراتب را از طریق نماینده سازمان منطقه آزاد اروند مستقر در ادارات پست اطلاع و پیگیری کنند.

به گفته رضایی، اعتبار اجرای طرح تخفیف پرداخت هزینه ثبت نام دریافت کارت شهروندی از یکم شهریورماه تا پایان اسفندماه امسال خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.