اهواز؛

فروش بانرخ هایی آسان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به مردم مصرف کننده فشار نیاورید و البته به فروشنده و تولید کننده هم نباید فشار بیاورید و به هیچکس اجحاف نشود.

فروش بانرخ هایی آسانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت الله موسوی جزایری ظهر امروز شنبه در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خطاب به تولید کنندگان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین اظهار کرد: می گویند امام علی(ع) به مالک اشتر ماموریت دادند که خرید و فروش باید با نرخ هایی آسان باشد.
وی با بیان اینکه به کم فروشان و خیانت کنندگان در قرآن هشدار داده شده است افزود: نباید کمر مصرف کننده زیر بار قیمت ها خم شود ولی در عین حال باید به فروشنده، مصرف کننده و تولید کننده توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: باید بدانیم ثروتی که از راه گران فروشی، کم فروشی و یا کلاهبرداری جمع آوری شود، حرام است و اسلام ما را به جمع آوری چنین جمع آوری هایی منع کرده است.

امام جمعه اهواز بیان داشت: برای رعایت نکات مورد تاکید اسلام ایمان ما کافی است و نیازی نیست که سازمان تعزیرات و دادگاه ما را محاکمه کند و شرمنده شویم. واقعا وقت چنین سرمایه هایی چه فایده ای دارد که آبروی دنیا و آخرت را برده است؟  

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: چنین ثروت های حرامی هیچ وقت خیر و برکت ندارد و کسی با آن به جایی نمی رسد.

  دراین همایش نیز از ۴۵ شرکت تولید و خدماتی و ۳سه خانواده شهید حرمین و پنج پزشک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.