دست نشان: بازیکنان در دیدارهای دوستانه تست می شوند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان آسیب دیده تیم از شرایط بهتری برخوردارند و طی برگزاری بازی های دوستانه محک می خوردند.

دست نشان:بازیکنان آسیب دیده تیم از شرایط بهتری برخوردارندنادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت برونو هافبک خارجی تیم و همچنین عقیل اعتمادی اظهار داشت:برونو هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همانند دیگر بازیکنان تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و شواهد نشانگر شرایط مناسب این بازیکن است اما قرار است این بازیکن در دیداری دوستانه فردا نیز مورد تست و محک قرار گیرد.

وی افزود: عقیل اعتمادی نیز از هلند بازگشته و این بازیکن طبق نظر پزشک تیم از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شده است و با توجه به تست هایی که از وی گرفته ایم باید تمرینات اختصاصی در دستور کار قرار گیرد تا بتواند به تمرینات بازگردد اما در ال حاضر اعتمادی باید به مدت هفته تمرینات انفرادی را انجام دهد تا بهبودی حاصل شود.

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: خوشبختانه با توجه به تمرینات خوبی که بازیکنان تیم داشته اند عملکرد آنها قابل قبول بوده و از لحاظ بدنی شاداب هستند.

دست نشان در خصوص بازگشت مدیر عامل تاکید کرد:ر وز گذشته مدیر عامل باشگاه در تمرینات بازیکنان حضور پیدا کرد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است وی از امروز به مقصود برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد تا بر این اساس تیم مشکلی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال در خصوص برگزاری اردو توضیح داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده در نظر داریم اردویی را در تهران برگزار کنیم تا بر این اساس بازیکنان از هر لحاظ به آمادگی های لازم دست پیدا کنند و احتمال دارد دیدار دوستانه ای نیز در اردو داشته باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار