در نمایشگاه گروهی پوستر؛

بانوان ایرانی از حذف خرید كالای غیرضروری می‌گویند

نمایشگاه گروهی پوستر با موضوع «حذف خرید كالای غیرضروری» دوشنبه، اول شهریورماه، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی پوستر بانوان كشور، با موضوع «حذف خرید كالای غیرضروری» از ساعت 15 دوشنبه اول شهریور ماه، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا می‌شود.
 
این نمایشگاه حاصل دوره آموزشی ویژه ای تحت عنوان دوره ایده‌یابی است كه توسط مجموعه فرهنگی خیمه (بانوان هنرمند انقلاب اسلامی) ویژه بانوان گرافیست كشور برگزار شد.
 
در این دوره آموزشی، مجید زارع و سارا خلیلی ایده یابی در طراحی و جلد و كاراكتر و محمدحسین نیرومند اصول ایده یابی را آموزش دادند و پس از آنكه هنرجویان با موضوع «حذف خرید غیرضروری» به ایده های خود دست پیدا كردند، با حضور و راهنمایی‌های محمدرضا دوست محمدی، ایده هایشان را در قالب پوستر اجرایی كردند.
 
این نمایشگاه حاصل فعالیت 30 بانوی هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است كه در نهایت منجر به تولید بیش از 40 پوستر شده است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در مراسم افتتاح این نمایشگاه، می‌توانند در زمان یاد شده به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه كنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار