المپیک ریو 2016

شگفتی سازی صرب ها کامل شد / مدال برنز المپیک بر گردن بسکتبالیست های صربستان

تیم ملی بسکتبال زنان صربستان با غلبه بر فرانسه در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز المپیک ریو شد.

شگفتی سازی صرب ها کامل شد / مدال برنز المپیک بر گردن بسکتبالیست های صربستانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، تیم های ملی بسکتبال زنان صربستان و فرانسه از ساعت 19 به وقت تهران در دیدار رده بندی بسکتبال بانوان المپیک روبه روی یکدیگر صف آرایی کردند. 

بسکتبالیست های صرب که پیش از این توانسته بودند به عنوان تیم چهارم گروه B  بازی ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند با غلبه بر استرالیای قدرتمند به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کردند اما آن ها در این مرحله برای دومین بار مقابل اسپانیا تیم اول اروپا قرار گرفتند و با قبول دومین شکست مقابل زنان اسپانیایی به رده بندی راه یافتند . 

رقیب آنها اما تیم ضعیفی نبود. فرانسوی ها که  توانسته بودند پیش از این به عنوان تیم دوم گروه نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و با غلبه بر کانادای قدرتمند به جمع 4 تیم برتر راه یابند با قرعه بدی در نیمه نهایی روبه رو شدند و با قبول شکست در مقابل آمریکایی های  قدرتمند به رده بندی راه یافتند.

دیدار رده بندی این دوره از مسابقات بسکتبال زنان هم مانند همیشه جذابیت و زیبایی خود را داشت. 
صرب ها که به دنبال مدال المپیک بودند کوارتر اول را خوب آغاز کردند و توانستند 18-10 به برتری برسند .اما این روند در ده دقیقه دوم تغییر کرد و این بار فرانسوی ها بودند که با یک عملکرد خوب موفق شدند 17-9 به برتری برسند.

نیمه دوم بار دیگر با عملکرد خوب صرب ها در اولین ده دقیقه اش آغاز شد و آنها توانستند 28-15 قرانسه را مغلوب کنند تا کوارتر پایانی با حساسیت دنبال شود. با این حال تلاش فرانسوی ها دست آورد چندانی نداشت و در پایان این صرب ها بودند که با یک بازی خوب موفق شدند در مجموع 4 کوارتر به برتری 70-60 دست یابند و مدال برنز بازی های المپیک را بر گردن بیاویزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار