رقابت های كشتی آزاد المپیك 2016 برزیل؛

شکست نصیری در دور نخست و احتمال حذف از المپیک

میثم نصیری دور نخست وزن 65 کیلو گرم رقابت های كشتی آزاد المپیك 2016 برزیل را با شکست آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های وزن 65 كیلوگرم كشتی آزاد بازی های المپیك 2016 برزیل، از ساعت 16 روز یکشنبه (به وقت ایران) در سالن كاری اوكا شماره 2 شهر ریودوژانیرو آغاز شد که میثم نصیری در دور نخست با نتیجه 10 بر 7  مقابل بوریسلاو نوواچكوف از بلغارستان مغلوب شد تا برای ادامه کار منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار نهایی باشد که با توجه به کشتی گیران مدعی پیش رو این اتفاق بعید است رخ دهد و احتمالاً نصیری خیلی زود با المپیک خداحافظی خواهد کرد.

وی در دور دوم  باید با فرانكلین گومز دارنده مدال نقره جهان از پورتوریكو كشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم باید به مصاف اختیار نورزاف دارنده مدال نقره جهان از ازبكستان و آدام باتیروف كشتی گیر روسی الاصل بحرین برود. در گروه نصیری سوسلان رامونوف قهرمان جهان از روسیه نیز حضور دارد. 

در بالای جدول نیز فرانك چامیزو كشتی گیر كوبایی الاصل ایتالیا كه قهرمان سال گذشته جهان است به همراه دیوید صفریان قهرمان جهان از ارمنستان و طغرل عسگراف قهرمان المپیك لندن حضور دارند.

باخت میثم نصیری در برابر حریف بلغارستانی + فیلم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
حدودده سال است کشتی هاومبارزات میثم نصیری راپیگیری می کنم به امیددرخشش اودرالمپیک لحظه شماری کردم ازروش مبارزه اوبسیارناراحت وناامیدگردیدم مگرالمپیک خانه خاله است که نفس کم بیاری فقط هل دادن بلدبودحریفش حتی به یک پورتوریکویی که نامی درکشتی جهان ندارد باخت اقای نصیری برونفستوچاق کن بتونی لااقل را برسی به ایران غیرتت کجارفت انگارکشتی صدساعته دیگه کشتی نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
حذف شد. کشتی گیر هم نبود . واسه چی رفته بود؟ حیف علیرضا کریمی که خیلی بلد بود ولی حیف که زورش به آمریکایی نرسید و آمریکایی هم نتونست بره فینال و کریمی حذف شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
بابا این دیگه کیه بردید المپیک یه با لیاقت ترشو میبردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
بی عرضه
آخرین اخبار