فعالان حقوق‌بشر فلسطینی از سوی اسرائیل تهدید به مرگ می‌شوند

اعضای گروه‌های حقوق‌بشر فلسطینی که در راستای حمایت از حق مردم فلسطین فعالیت دارند به‌وسیله مزدوران رژیم‌صهیونیستی تهدید به مرگ می‌شوند.

فعالان حقوق بشر فلسطینی از سوی اسرائیل تهدید به مرگ می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره؛ فعالان حقوق بشر فلسطینی که متعهد به افشاگری ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم و زندانیان فلسطینی هستند، از سوی عوامل این رژیم تهدید به مرگ می‌شوند.

اعضای گروه‌های حقوق بشر فلسطینی که در راستای حمایت از حق مردم فلسطین و زندانیان در بند رژیم صهیونیستی فعالیت دارند به‌وسیله ایمیل، پیامک و حتی مزدوران این رژیم تهدید به مرگ می‌شوند.

شوان جبرین، مدیر سازمان حقوق بشر "الحق" در رام الله در این باره می‌گوید: الحق، کمپینی سازمان‌یافته و پیشرفته است که در راستای حمایت از زندانیان فلسطینی فعالیت دارد. هدف آن‌ها متوقف کردن ماست تا مانع همکاری ما با دیوان کیفری بین‌المللی شوند. اعضای گروه حقوق بشر الحق متعهد به افشاگری در مورد نقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی هستند و این رژیم سعی دارد با هرگونه تهدید، اعضای آن را از فعالیت باز دارد. آن‌ها با تهدید اعضا می‌خواهند بذر ترس را در دل ما بکارند. این حرکت آن‌ها نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم.

اوایل ماه جاری میلادی، ندا کیسوانسون، از اعضای سوئدی گروه الحق در مصاحبه با یک نشریه هلندی اعلام کرد با ایمیل، نامه و تماس‌های متعدد به مرگ تهدید شده است.

بر اساس گزارش سازمان عفو بین‌الملل، علت اصلی تهدید اعضای این گروه ارتباط مستقیم آن‌ها با دیوان کیفری بین‌المللی و مسیر هموار آن‌ها برای دادگاهی کردن رژیم صهیونیستی و نقض حقوق زندانیان فلسطینی از سوی این رژیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
اگر این کار ها را نکنند که صهیونیست نیستند ، باید با ظالم مثل خودش برخورد کرد .
آخرین اخبار